.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدارهاي راهور براي تعطيلات آخر هفته

رئيس پليس راهور براي تعطيلات آخر هفته به رانندگان متخلف هشدار داد و اعلام كرد: رانندگان براي جلوگيري از ترافيك زمان سفر خود را به ساعات پاياني موكول نكنند.

سردار اسكندر مومني گفت: با توجه به تعطيلات پايان هفته به مناسبت عيد قربان، به رانندگان توصيه مي‌كنيم براي سفر حتماً برنامه‌ريزي كرده و سفر خود را زمان‌بندي و مديريت كنند.

وي اظهار داشت: مديريت سفر از ترافيك طولاني جلوگيري خواهد كرد، مسافران و رانندگان شروع و بازگشت به شهرهاي خود را از زودتر آغاز كنند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تصريح كرد: محورهاي شمالي كشور گنجايش تردد حجم سفرهاي سنگين را ندارد. بنابراين پيش بيني مي شود روز جمعه ترافيك سنگيني را در بازگشت مسافران به تهران داشته باشيم.

سردار مؤمني به رانندگان پرخطر هشدار داد: مأموران پليس راهنمائي و رانندگي به شدت با رانندگان متخلف برخورد و از تردد خودروهاي فاقد معاينه فني، جلوگيري خواهند كرد. گشت‌هاي نامحسوس پليس در جاده‌ها با رانندگان متخلف به شدت برخورد خواهند كرد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي افزود: در محورهاي كوهستاني و برفگير همراه داشتن تجهيزات ايمني همچون زنجير چرخ، چراغ مه شكن و ديگر تجهيزات زمستاني در اين تعطيلات الزامي است.

وي اظهار داشت: رانندگان هنگام انسدادهاى مقطعى صبور و شكيبا باشند و براى حفظ جان خود و ديگران از سرعت و سبقت غيرمجاز و انحراف به چپ خوددارى كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.